Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Oldrich's racer

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Motocup

Motocup


Post count : 12

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 8:48 pm

Hallo iedereen,


mijn kreidler racertje heeft deze zondag zijn eerste noten gezongen.
Dit moet ik zeggen ging zeer vlotjes met een hoop kabaal.
Heb er de blok mee rond gereden,zéér onwennig moet ik zeggen maar het zal wel beteren(hoop ik toch).
Vermogen is er denk ik wel genoeg maar de koppeling slipte.
Ik kan dit niet iedere dag doen ivbm mijn buren(ongedempt).
Gisteren was de laatste dag om in te schrijven voor Jehonville,hebben dit dan ook maar gedaan om 23u laatste moment zoals gebruikelijk.
Een vriend van mij rijd ook maar met een maico rs125.
Deze wedstrijd vind plaats op 23 en 24 augustus dit vind je ook op de site vd crmb.
De week erop is Gedinne ook nog,hier wil ik ook rijden maar dit is nog niet zeker.
Zal hier komende dagen zeker nog dingen melden en ook fotos als Tom mij kan helpen want ik weet begot niet hoe deze dingen teplaatsen.

Groetjes Oldrich.
Back to top Go down
Motocup

Motocup


Post count : 12

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 8:50 pm

OJA iedereen is van harte welkom om te komen zien tijdens de races.
Back to top Go down
den willem

den willem


Location : Gent
Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS !
Post count : 185

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeWed Aug 06, 2008 10:54 pm

Jammer dat het in mijn periode van herexamens ligt, anders was ik zeer graag afgekomen!!
Nu wil ik uiteraard uitgebreide foto's Very Happy
Veel succes Oldrich!!
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeFri Aug 08, 2008 6:52 am

Hoi iedereen, ben net terug van gisteren.
Oldrich, veel succes, ik zal zeker proberen te komen kijken.
En ik laat je wel weten hoe de foto's te uppen, ff geduld.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
Motocup

Motocup


Post count : 12

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 8:06 pm

Hallo mensen,
Effe een tussenstand van zaken.
Vandaag naar een industieterrein effe verderop geweest,daar bevind zich een doodlopend stuk weg van 1,5 km zonder huizen of zijstraten langs de autostrade.
dit ivb met het lawaai.
De kreidler draaide slechter en slechter oorzaak hiervan was een slechte batterij deze kon de stroom op hoge toeren niet leveren en viel dan gewoon weg.
Omdat ik geen reserve bij had heb ik niet gereden.
Wel had ik een 12v autobatterij bij voor mijn stroboscooplamp,
heb deze dan ook voor de ontsteking gebruikt en toen draaide ie al stukken beter.
Hierdoor kon ik niet meer rijden en heb me beperkt tot stilstaand afstelwerk.
Ontsteking stond perfect ,starten door een ruk aan het achterwiel ging perfect toen de carbu dan maar onder handen genomen.
Dit is een 26mm bing van een nsu max in holland ook wel bekent als de bakfiets carburateur.
Stationair werkte perfect boven in zeer goed enkel ertussen
Na wat regelwerk ook dit verholpen.
Morgen voor een nieuwe batterij gaan ,dan kan ik het bakje ervoor ook maken.
Als dit gedaan is is ie op enkele prullen na klaar voor gebruik.
Hebben als het meezit zondag aanstaande beschikking over het vliegveld van Brustem in Sint-truiden om nog wat testwerk te verrichten.
Ik hou jullie op de hoogte.


mvg Oldrich.
Back to top Go down
den willem

den willem


Location : Gent
Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS !
Post count : 185

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeMon Aug 11, 2008 12:31 pm

Klinkt allemaal super!
Nu hopen dat de Kreid ook zo klinkt Very Happy
Back to top Go down
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeTue Aug 12, 2008 8:40 am

Mooi oldirch. Nu hopen dat je snel uitvist hoe je foto's moet plaatsen. Ben benieuwd! Wink
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeMon Aug 18, 2008 8:22 am

Heb ondertussen een tutorial gemaakt hoe de foto's te uppen.

Waar moeten we exact zijn komend weekend? Wil wel komen zien als ik vervoer heb.

Link van de site?
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 6:39 am

Had gisteren Oldrich aan de lijn.
Dit weekend 22 tot 24 augustus is 't te doen in Jéhonville, +/- 180 km rijden.

www.mccracing41.be


Grid voor de 50cc

disq. rouge / n° blanc
52 Dessy Randy B Honda 50cc 1972
57 Van Dievoort Arne B Sachs 50cc 1968
65 Lemmens Jef B Yamaha 50cc 1971
66 Vos "250" Tristan B Minarelli 49cc 1972
67 Wisniowski Oldrich B Kreidler 50cc 1962


Planning vrijdag 22 augustus (1 training en 1 verplicht getimede testrit)
cession 1: 11H00 / 11H10 14H30 / 14H40 200cc G1-G2 + 50cc

Planning zaterdag 23 augustus (1 training en 1 race)
cession 1: 08H00 / 08H15 13H00 / 13H30

Planning zondag 24 augustus (2 races)
cession 1: 08H00 / 08H20 13H00 / 13H30
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeThu Aug 21, 2008 10:51 am

Meer uitleg:

Er zijn 8 verschillende manches met categoriën 50cc, 200cc, 250cc, 350cc 2T, 350/500cc Originals, 500cc, sidecars/PCL, Pre-Oorlog (alle cilinders)
Deelnemers zijn oa van de landen Groot Brittannië/Nieuw Zeeland/Frankrijk/België/Nederland/Zwitserland/Isle of Man/Duitsland/Denemarken/Oostenrijk...


Voor wie zin heeft, ik heb nog plek en vertrek zaterdagochtend met de wagen en blijf tot zondagavond.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeWed Aug 27, 2008 8:37 am

Als ik me niet vergis is de wedstrijd al voorbij. Hoe was het?
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeThu Aug 28, 2008 6:33 am

Oldrich was er met een kameraad, Niki, die zelf met een Maico reed.
Ik vond het heel leuk om te zien, zelf ook ff gereden met de RS van Oldrich (tussendoor naturlijk, niet tijdens) en het begint al een beetje te kriebelen...

Hier is zijn pareltje:
Oldrich's racer Dscf6311

De stickers kleven op de kuip:
Oldrich's racer Sticke10

Ik vind dat Oldrich zelf ff moet verslag doen, anders zeg ik misschien dingen die verkeerd zijn...
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
den willem

den willem


Location : Gent
Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS !
Post count : 185

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeThu Aug 28, 2008 2:04 pm

De beelden zijn alleszins veelbelovend!!
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitimeFri Sep 05, 2008 12:17 pm

Heb de pagina van het BAKA! Racing Team ff snel een update gegeven, er staat een kort filmje op!

https://www.youtube.com/watch?v=N7LuBjW0cfM

Zal weldra meer uitleg en foto's daar plaatsen om er een volwaardige aanvulling aan de site van te maken.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
Sponsored content





Oldrich's racer Empty
PostSubject: Re: Oldrich's racer   Oldrich's racer Icon_minitime

Back to top Go down
 
Oldrich's racer
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tom's racer
» Thibaut's racer
» SOBW-racer
» Dominique Verdun's racer
» BBA Classic Bike & Café Racer Meeting Waregem (1 juni 2014)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The beginning... :: BAKA! Racing Team-
Jump to: