Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 even voostellen

Go down 
+2
mattias
Delano
6 posters
AuthorMessage
Delano

Delano


Location : Boom
Kreidlers : 1
Post count : 10

even voostellen Empty
PostSubject: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeThu Jun 04, 2009 5:29 pm

Hallo mijn naam is Delano
Ik woon in boom(antwerpen).
Ik ben ook in bezit van een kreidler, het is nen 3 bak voetgeschakeld
en ik denk ene van 1975 LF Question die ik gekocht heb bij thibaut.
RS
Mijn neef (yveRS) had mij gezegt om te registreren en bij deze heb ik dat dan gedaan.

groete Delano
Back to top Go down
mattias

mattias


Location : willebroek
Kreidlers : 2
Post count : 86

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeThu Jun 04, 2009 9:17 pm

welkom,

ik heb je eens gezien aan de PTS in boom, kan dat? (was iemand die daar naar school gaat)
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeFri Jun 05, 2009 6:38 am

Ha, fijn, heb Yves afgelopen weekend nog gezien en hij had me er iets van verteld.
Welkom in de wereld van Kreidler!
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
Delano

Delano


Location : Boom
Kreidlers : 1
Post count : 10

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeFri Jun 05, 2009 11:00 pm

mattias, ja dat kan zijn ik ben daar geweest voor een examen af te leggen
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeMon Jun 08, 2009 6:33 am

Ah crap, da was een instinker, ik wist wel wat het wou zeggen. Hoe kom ik daar nu op. F = Fuss ja, forced kan niet want is geschwingen oid. Dus LF met gewone koeling?? Denk dat weinig mensen dit weten...
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeMon Jun 08, 2009 12:02 pm

Trouwens, Delano uit boom? Hebt gij, of werkt gij bij renault in boom?
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
ceniel007




Post count : 13

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeSun Nov 22, 2009 3:39 pm

kaZeta wrote:
Ah crap, da was een instinker, ik wist wel wat het wou zeggen. Hoe kom ik daar nu op. F = Fuss ja, forced kan niet want is geschwingen oid. Dus LF met gewone koeling?? Denk dat weinig mensen dit weten...
Bij mijn weten hebbe bijna alle lf's voetschakeling, buite enkele zeldzame uitzonderingen. (Als ze uit de fabriek kwame eh). F heeft dus totaal niets met fuss te maken, want dr zijn ook lf's met handschakeling.
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeMon Nov 23, 2009 2:37 pm

Dat is dan een LH.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
ceniel007




Post count : 13

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeWed Sep 29, 2010 12:05 pm

Ja klopt kazeta, rijd zelf oranje LFC '75. De LH is maar in heel beperkte mate gemaakt en had een meerprijs ten opzichte van LF. Naderhand werden vele LH's omgebouwd naar LF's, wat naar het schijnt niet echt moeilijk moet zijn geweest.
Back to top Go down
Maloud

Maloud


Location : Amstelveen
Kreidlers : Kreidler Florett RMC-S 1980
Post count : 8

even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitimeWed Nov 29, 2017 6:07 am

De Kreidlerdatabase is een onafhankelijk register van Kreidler informatie.

Als groot Kreidler liefhebber verzamel ik sinds 1997 alle framenummers en alle andere Kreidler informatie die ik kan vinden.
Inmiddels zijn er > 31.320 framenummers bekend.
Deze worden o.a. gebruikt om de framenummers, jaartallen etc. te controleren.
Maar ook om de geschiedenis van élke Kreidler vast te leggen.

Mag ik (ook) het framenummer van uw Kreidler even weten a.u.b. (en evt. het kenteken)

Als u ook Uw gewone email adres erbij zet stuur ik een mooi rapport (pdf) naar u toe als tegenprestatie.
Een rapport vol ‘wetenswaardigheden’ over uw Kreidler.
Natuurlijk mag u dan vermelden dat deze Kreidler bekend is in de Kreidlerdatabase, dit is voor Kreidler liefhebbers een pré.

Dat doe ik uit hobby oogpunt, dus GRATIS !
Vermeld wel even uw ‘gewone’ emailadres i.v.m. de pdf die erbij wordt verstuurd.!!!

'Kreidler ... 'Der kult soll am Leben bleiben'

Louis Dörr
www.kreidlerdatabase.nl - louis@kreidlerdatabase.nl
Back to top Go down
http://www.kreidlerdatabase.nl
Sponsored content





even voostellen Empty
PostSubject: Re: even voostellen   even voostellen Icon_minitime

Back to top Go down
 
even voostellen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The beginning... :: Introduce yourself here-
Jump to: