Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Stapje terug?

Go down 
2 posters
AuthorMessage
den willem

den willem


Location : Gent
Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS !
Post count : 185

Stapje terug? Empty
PostSubject: Stapje terug?   Stapje terug? Icon_minitimeTue Sep 08, 2009 11:24 pm

Beste Kreidlervrienden,

ik heb wat nieuws te melden. Het zit namelijk zo, dat ik op dit moment een dalende interesse bemerk van mijn kant ten opzichte van mijn beminde Kreidler. Het gebeurde allemaal enkele weken terug, ik was met de Kreidler naar de Brico geweest en toen ik terug buiten kwam, bleek iemand hem omver gereden te hebben, rechtgezet en voortgereden. De schade viel mee, een voetsteun geplooid, pinker geschaafd etc etc maar is desondanks wel aanwezig. Ik heb al veel geld en tijd gestoken in het rijdbaar houden van mijn Kreidler (laatste grote kost was 350€ voor een nieuw kroonstuk) en ik heb zo het gevoel dat mijn "investeringen" niet renderen. Versta mij niet verkeerd, ik rijd er graag mee, zeker en vast, maar ik merk dat ik er teveel mee inzit van hem ergens "onbewaakt" achter te laten en daarmee laat ik hem soms ook staan en gebruik ik de fiets, of erger, de auto. Ik merk ook dat ik liever een iets zwaardere motor zou hebben, iets wat meer koppel heeft. Ik blijf een Guzzi fan en een V7 Sport zal toch ooit wel eens mijn richting uit moeten komen. Nu nog niet.
Kortom, ik rijd er graag mee, maar 'k heb het gevoel dat ik verder moet op motorgebied. Ik ben er zeker nog steeds trots op, maar objectief gezien blijft het nog steeds een "grote brommer". Ik ga hem nooit verkopen, ik hoop dat ik dat nooit moet doen, maar ik wat minder actief zijn in het hele "Kreidlergebeuren". Als er nog eens een meeting georganiseerd wordt, zal ik zeker proberen van de partij te zijn, foto's trekken enzovoort, maar ik ben niet meer de "die-hard" Kreidlerfan. Wie weet heeft het virus mij snel terug te pakken, misschien ook niet.
Zo, dat wou ik toch even kwijt. Een stukje frustratie ook wel, veel geld en tijd heeft hij mij al gekost, maar nu neigt het allemaal een beetje naar een haat-liefde verhouding.
Los van alles ben ik mij terug meer gaan interesseren in het stalen ros met vier wielen, beter bekend als de klassieke automobiel. Het feit dat ik voor www.groenlicht.be schrijf, is daar ook grotendeels verantwoordelijk voor. Het was altijd al mijn eerste grote interesse, maar de laatste jaren waren motoren en Kreidler daar ook bijgekomen.

Dat was het. Niets schokkends, maar misschien toch eens het vermelden waard.
Slaapwel aan allen.
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Stapje terug? Empty
PostSubject: Re: Stapje terug?   Stapje terug? Icon_minitimeWed Sep 09, 2009 3:15 pm

Hola Willem,

bah, geen probleem man, iedereen staat blijkbaar op een laag pitje. Met de beurs in het vooruitzicht weet IK alvat wel wat doen... Tja, eens student-af komen er wel andere prioriteiten voor de meesten, maar de Kreidler behoudt toch altijd wel een plekje in je hart. Als er iets gepland is, dan hoor je het wel. C ya man Wink
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
 
Stapje terug?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The beginning... :: Introduce yourself here-
Jump to: