Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.

BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 

Kreidlergroentje

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
perogato

Post count : 3

PostSubject: Kreidlergroentje   Wed Jun 15, 2011 8:52 am

In een impuls heb ik een paar weken een kreidler gekocht ...
Een florett van 1969 ... ik vermoed een Sport (handgeschakelde 3-bak, met trappers).

Het beestje zou 20 jaar geleden rijdend zijn weggezet en is nog steeds compleet.

Geheel overmoedig dacht ik dat ik het ding wel rijdend zou krijgen, maar ik heb nul ervaring qua mechaniek Embarassed

En er is wel wat werk aan:
De tank is stevig aangeroest van binnen, die heb ik er dus al afgehaald, net als de carburateur. Ik vrees dat de cilinder ook eens een grondige beurt zou moeten krijgen.
En de ontsteking ...

Kortom alle hulp en wijsheid van de meer ervaren Kreidlerkenner is meer dan welkom.

En natuurlijk ook: hallo
Back to top Go down
View user profile
kaZeta
Admin

Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

PostSubject: Re: Kreidlergroentje   Wed Jun 15, 2011 10:05 am

Hoi perogato!
Fotootje van jouw aanwinst wordt geappreciëerd Wink

Waar ben je ongeveer woonachtig? Ik heb al een invite van Kenneth om eens af te spreken, misschien dat ik wel een melding maak van kleine meeting oid.

Tom
Back to top Go down
View user profile http://www.kreidler.be

Kreidlergroentje
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1