Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 mijn voorstelling

Go down 
+2
kaZeta
Dries
6 posters
AuthorMessage
Dries




Location : Weelde
Post count : 3

mijn voorstelling Empty
PostSubject: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 12:52 pm

Dag kreidler liefhebbers,
Ik ben dries van deun (20) en ik bezit sinds een week of drie een kreidler tm. het is eenvijf bak met geforceerde koeling. Ik heb men pareltje voor 800 gekocht perfect in orde met alles origineel. Ik zou me graag bij baka aansluiten om informatie uit te wisselen. Ik ben op julie site gekomen omdat ik al twee weken in de stukken lig. mijn piston was langs een kant helemaal weg gesleten maar mn cilinder is niet overdreven hard beschadigd. Nu heb ik een nieuwe piston gestoken en direkt daarna is de bovenste zuigerveer (L-segment) afgebroken. Nu heb ik net een nieuwe zuigerveer besteld van kreidlerparts maar ik snap niet goed hoe dit kan. Tevens zit ik met de vraag of ik men krukaskamer moet uitkuisen en hoe? en weten julie ook of je een cilinder me nikacilwand kan laten honen? Koude groeten van het kempenland
Dries
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 5:32 pm

Hi Dries, leuk dat je erbij komt.
Al direkt veel vragen, da's een goed teken, ik ben zeker dat enkele leden hier meer (dan ik iig) over weten.

Kom gerust naar de meeting komende zondag, dan ben je misschien al een eind geholpen.


PS pas op met je adresgegevens!
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
Dries




Location : Weelde
Post count : 3

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeFri Oct 31, 2008 4:44 pm

Hoi
dank je voor leuke reactie
Alsk men brommer aan de praat krijg kom ik zeker
Kzit nog met veel vragen en dan kan ik jullie machientjes ook eens zien.
greetz
Back to top Go down
Kenneth




Location : Edegem
Kreidlers : 3
Post count : 10

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeFri Oct 31, 2008 8:19 pm

Je hoeft niet perse met je brommer te komen.
Als ik kan komen zal het met de auto zijn Wink
Back to top Go down
Dries




Location : Weelde
Post count : 3

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeFri Nov 07, 2008 1:29 pm

Hej
spijtig dat ik er niet kon bijzijn op de vorige meeting.
Ik heb heel men brommer gemaakt nu alleen schort er ergens nog iets en ik weet niet juist wat. Is er een topic waar je vragen kan stellen die iedereen bekijkt ?

Groetjes,
3s
Back to top Go down
RM-mer




Kreidlers : rs '78, rs '80, rm '77, rm electronic '78 (gele rs in opbouw)
Post count : 138

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeFri Nov 07, 2008 4:03 pm

Technische vragen stel je best op www.kreidler.nl
Daar krijg je altijd snel een goed antwoord.
Back to top Go down
naessensf

naessensf


Location : Kortrijk
Post count : 3

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeSat Dec 06, 2008 4:03 pm

Hallo,
Ik ben Naessens Frédéric en ben 17 jaar. Ik volg elektromechanica aan het PTI in Kortrijk. Ik heb sinds Julie een Kreidler Florett K54/408 aangekocht. Hier de link van de brommer: http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?t=28197
Ik hoop hier dingen bij te leren en mss mensen te helpen je weet maar nooit Wink
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeSat Dec 06, 2008 7:57 pm

Hoi Frédéric,

fijn dat je op de site bent geraakt, hopelijk zien we elkander wel eens.
Veel succes met je mooie Kreid, heb net het restauratieverslag bekeken.

Tom
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitimeSun Dec 07, 2008 12:34 pm

Welkom frédéric

Tot op een meeting! Smile
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
Sponsored content





mijn voorstelling Empty
PostSubject: Re: mijn voorstelling   mijn voorstelling Icon_minitime

Back to top Go down
 
mijn voorstelling
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Voorstelling
» voorstelling
» voorstelling van me zelf
» een kleine voorstelling
» voorstelling Pirrebmw

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The beginning... :: Introduce yourself here-
Jump to: