| mijn voorstelling | |
|
|
Author | Message |
---|
Dries
| Subject: mijn voorstelling Wed Oct 29, 2008 12:52 pm | |
| Dag kreidler liefhebbers, Ik ben dries van deun (20) en ik bezit sinds een week of drie een kreidler tm. het is eenvijf bak met geforceerde koeling. Ik heb men pareltje voor 800 gekocht perfect in orde met alles origineel. Ik zou me graag bij baka aansluiten om informatie uit te wisselen. Ik ben op julie site gekomen omdat ik al twee weken in de stukken lig. mijn piston was langs een kant helemaal weg gesleten maar mn cilinder is niet overdreven hard beschadigd. Nu heb ik een nieuwe piston gestoken en direkt daarna is de bovenste zuigerveer (L-segment) afgebroken. Nu heb ik net een nieuwe zuigerveer besteld van kreidlerparts maar ik snap niet goed hoe dit kan. Tevens zit ik met de vraag of ik men krukaskamer moet uitkuisen en hoe? en weten julie ook of je een cilinder me nikacilwand kan laten honen? Koude groeten van het kempenland Dries | |
|
| |
kaZeta Admin
Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
| Subject: Re: mijn voorstelling Wed Oct 29, 2008 5:32 pm | |
| Hi Dries, leuk dat je erbij komt. Al direkt veel vragen, da's een goed teken, ik ben zeker dat enkele leden hier meer (dan ik iig) over weten.
Kom gerust naar de meeting komende zondag, dan ben je misschien al een eind geholpen.
PS pas op met je adresgegevens! | |
|
| |
Dries
| Subject: Re: mijn voorstelling Fri Oct 31, 2008 4:44 pm | |
| Hoi dank je voor leuke reactie Alsk men brommer aan de praat krijg kom ik zeker Kzit nog met veel vragen en dan kan ik jullie machientjes ook eens zien. greetz | |
|
| |
Kenneth
| Subject: Re: mijn voorstelling Fri Oct 31, 2008 8:19 pm | |
| Je hoeft niet perse met je brommer te komen. Als ik kan komen zal het met de auto zijn | |
|
| |
Dries
| Subject: Re: mijn voorstelling Fri Nov 07, 2008 1:29 pm | |
| Hej spijtig dat ik er niet kon bijzijn op de vorige meeting. Ik heb heel men brommer gemaakt nu alleen schort er ergens nog iets en ik weet niet juist wat. Is er een topic waar je vragen kan stellen die iedereen bekijkt ? Groetjes, 3s | |
|
| |
RM-mer
Kreidlers : rs '78, rs '80, rm '77, rm electronic '78 (gele rs in opbouw) Post count : 138
| Subject: Re: mijn voorstelling Fri Nov 07, 2008 4:03 pm | |
| Technische vragen stel je best op www.kreidler.nl Daar krijg je altijd snel een goed antwoord. | |
|
| |
naessensf
| Subject: Re: mijn voorstelling Sat Dec 06, 2008 4:03 pm | |
| Hallo, Ik ben Naessens Frédéric en ben 17 jaar. Ik volg elektromechanica aan het PTI in Kortrijk. Ik heb sinds Julie een Kreidler Florett K54/408 aangekocht. Hier de link van de brommer: http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?t=28197 Ik hoop hier dingen bij te leren en mss mensen te helpen je weet maar nooit | |
|
| |
kaZeta Admin
Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
| Subject: Re: mijn voorstelling Sat Dec 06, 2008 7:57 pm | |
| Hoi Frédéric,
fijn dat je op de site bent geraakt, hopelijk zien we elkander wel eens. Veel succes met je mooie Kreid, heb net het restauratieverslag bekeken.
Tom | |
|
| |
3 Bak Hand
Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
| Subject: Re: mijn voorstelling Sun Dec 07, 2008 12:34 pm | |
| Welkom frédéric Tot op een meeting! | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: mijn voorstelling | |
| |
|
| |
| mijn voorstelling | |
|