mario
Post count : 1
| Subject: gezocht kreidler in goede staat Wed Apr 08, 2009 11:11 am | |
| ben op zoek naar een kreidler in goede staat om te leren rijden omgeving antwerpen prijsklasse tussen 1000 en 1300 euro wie kan mij verderhelpen? contact opnemen via mail : jenny.daemen@gmail.comalvast bedankt mario | |
|
RM-mer
Kreidlers : rs '78, rs '80, rm '77, rm electronic '78 (gele rs in opbouw) Post count : 138
| Subject: Re: gezocht kreidler in goede staat Sun Apr 19, 2009 6:59 pm | |
| Vorige week zijn Mario (en Jenny) bij mij naar een kreidler komen kijken en vonden hem wel ok. Ze wouden nog tijd om erover na te denken en dus had ik hem opzij gezet voor hun.
Alles goed en wel, volgens afspraak zouden ze dat weekend mij nog iets laten weten, ook als ze hem niet zouden willen.
Nu 1 week later heb ik maar zelf contact op genomen om te vragen of ze het nog zien zitten, maar ze hebben geen interesse meer, maar vonden het ook niet nodig van nog iets te laten weten zoals afgesproken.
Op deze manier doe ik geen zaken.
Gr Thibaut | |
|
kaZeta Admin
Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
| Subject: Re: gezocht kreidler in goede staat Mon Apr 20, 2009 6:16 am | |
| Spijtig te horen Thibaut, heb er zelf ook niets meer van vernomen. Handelen is en blijft natuurlijk op eigen risico.... en je hebt er extra in geïnvesteerd. | |
|
RM-mer
Kreidlers : rs '78, rs '80, rm '77, rm electronic '78 (gele rs in opbouw) Post count : 138
| Subject: Re: gezocht kreidler in goede staat Mon Apr 20, 2009 10:59 am | |
| Op zich geen probleem dat ze er geen meer zoeken, maar ze laten ook niets weten.
Daarom dat ik anderen op het forum ook voor deze mensen waarschuw. | |
|
mattias
| Subject: Re: gezocht kreidler in goede staat Mon Apr 20, 2009 5:16 pm | |
| | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: gezocht kreidler in goede staat | |
| |
|