| even voostellen | |
|
|
Author | Message |
---|
Delano

| Subject: even voostellen Thu Jun 04, 2009 5:29 pm | |
| Hallo mijn naam is DelanoIk woon in boom(antwerpen). Ik ben ook in bezit van een kreidler, het is nen 3 bak voetgeschakeld en ik denk ene van 1975 LF  die ik gekocht heb bij thibaut. Mijn neef (yveRS) had mij gezegt om te registreren en bij deze heb ik dat dan gedaan. groete Delano | |
|
 | |
mattias

| Subject: Re: even voostellen Thu Jun 04, 2009 9:17 pm | |
| welkom,
ik heb je eens gezien aan de PTS in boom, kan dat? (was iemand die daar naar school gaat) | |
|
 | |
kaZeta Admin

Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
 | Subject: Re: even voostellen Fri Jun 05, 2009 6:38 am | |
| Ha, fijn, heb Yves afgelopen weekend nog gezien en hij had me er iets van verteld. Welkom in de wereld van Kreidler! | |
|
 | |
Delano

| Subject: Re: even voostellen Fri Jun 05, 2009 11:00 pm | |
| mattias, ja dat kan zijn ik ben daar geweest voor een examen af te leggen | |
|
 | |
kaZeta Admin

Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
 | Subject: Re: even voostellen Mon Jun 08, 2009 6:33 am | |
| Ah crap, da was een instinker, ik wist wel wat het wou zeggen. Hoe kom ik daar nu op. F = Fuss ja, forced kan niet want is geschwingen oid. Dus LF met gewone koeling?? Denk dat weinig mensen dit weten... | |
|
 | |
3 Bak Hand

Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
 | Subject: Re: even voostellen Mon Jun 08, 2009 12:02 pm | |
| Trouwens, Delano uit boom? Hebt gij, of werkt gij bij renault in boom? | |
|
 | |
ceniel007
Post count : 13
 | Subject: Re: even voostellen Sun Nov 22, 2009 3:39 pm | |
| - kaZeta wrote:
- Ah crap, da was een instinker, ik wist wel wat het wou zeggen. Hoe kom ik daar nu op. F = Fuss ja, forced kan niet want is geschwingen oid. Dus LF met gewone koeling?? Denk dat weinig mensen dit weten...
Bij mijn weten hebbe bijna alle lf's voetschakeling, buite enkele zeldzame uitzonderingen. (Als ze uit de fabriek kwame eh). F heeft dus totaal niets met fuss te maken, want dr zijn ook lf's met handschakeling. | |
|
 | |
kaZeta Admin

| Subject: Re: even voostellen Mon Nov 23, 2009 2:37 pm | |
| | |
|
 | |
ceniel007
Post count : 13
 | Subject: Re: even voostellen Wed Sep 29, 2010 12:05 pm | |
| Ja klopt kazeta, rijd zelf oranje LFC '75. De LH is maar in heel beperkte mate gemaakt en had een meerprijs ten opzichte van LF. Naderhand werden vele LH's omgebouwd naar LF's, wat naar het schijnt niet echt moeilijk moet zijn geweest. | |
|
 | |
Maloud

Location : Amstelveen Kreidlers : Kreidler Florett RMC-S 1980 Post count : 8
 | Subject: Re: even voostellen Wed Nov 29, 2017 6:07 am | |
| De Kreidlerdatabase is een onafhankelijk register van Kreidler informatie. Als groot Kreidler liefhebber verzamel ik sinds 1997 alle framenummers en alle andere Kreidler informatie die ik kan vinden. Inmiddels zijn er > 31.320 framenummers bekend. Deze worden o.a. gebruikt om de framenummers, jaartallen etc. te controleren. Maar ook om de geschiedenis van élke Kreidler vast te leggen. Mag ik (ook) het framenummer van uw Kreidler even weten a.u.b. (en evt. het kenteken) Als u ook Uw gewone email adres erbij zet stuur ik een mooi rapport (pdf) naar u toe als tegenprestatie. Een rapport vol ‘wetenswaardigheden’ over uw Kreidler. Natuurlijk mag u dan vermelden dat deze Kreidler bekend is in de Kreidlerdatabase, dit is voor Kreidler liefhebbers een pré. Dat doe ik uit hobby oogpunt, dus GRATIS ! Vermeld wel even uw ‘gewone’ emailadres i.v.m. de pdf die erbij wordt verstuurd.!!! 'Kreidler ... 'Der kult soll am Leben bleiben' Louis Dörr www.kreidlerdatabase.nl - louis@kreidlerdatabase.nl | |
|
 | |
Sponsored content
 | Subject: Re: even voostellen  | |
| |
|
 | |
| even voostellen | |
|