Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 even voorstellen

Go down 
5 posters
AuthorMessage
evert-b




Post count : 2

even voorstellen Empty
PostSubject: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeMon Mar 08, 2010 8:11 pm

hallo Iedereen,

Ik ben Evert , ik ben 18 jaar en ik woon in Duffel .
Hoewel ik nog maar 18 ben ben ik al 4 jaar met oldtimer brommers bezig en dan vooral met puch brommers ( Ik ben actief lid van de PTCV) maar nu wilde ik eens een ander merk en toen ik onderstaande kreidler tegenkwam was ik meteen verkocht hoewel ik nu aan de unief zit en leider ben in de Chiro en dus eigenlijk geen tijd heb om het blok in orde te maken maarja deze beauty kon ik echt niet laten staan Very Happy .De reden dat ik me aanmeldde op dit forum is omdat ik iemand nodig heb voor de blokrevisie want ik zou het zonde vinden om hem zomaar te laten staan. Mensen die zich geroepen voelen voor deze job geef me een seintje .
Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten ,
Evert
ps : hieronder ook wat foto's van puchverzameling/projecten van mij en mijn vader

even voorstellen E1avrk

even voorstellen 1zyvnno

even voorstellen 35n0ayo

even voorstellen 3532zqx

even voorstellen 33dwn69

even voorstellen V4mh6u

even voorstellen 1zgs20g
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeTue Mar 09, 2010 2:04 pm

Hoi Evert, mooie collectie.
't Kreidlertje ziet er, afgezien de tank, best nog heel proper uit.
Contacteer 3-Bak-Hand (Serge) ff, waarschijnlijk zal hij dit projectje wel smaken als hij tijd heeft.


Greets, Tom.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeMon Mar 15, 2010 6:52 pm

Blokrevisies zijn jammer genoeg wel niet mijn ding. Enkel alles wat optisch is.

In nederland zijn er wel enkele goede adressen. En eventueel thibaut mocht die ook blokrevisies doen voor derden
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
ceniel007




Post count : 13

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeThu Apr 08, 2010 9:35 am

Evert welkom in de Baka. Ikzelf,Frederik, woon in Sint-Katelijne-Waver en Ruben woont in Putte... Moest je ooit eens zin hebben om een tourreke te gaan rijden, stuur 'n pm Smile. ( Liefst wel mét tank Wink )
Back to top Go down
ceniel007




Post count : 13

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeThu Apr 08, 2010 9:38 am

Trouwens, in Pasbrug is er een blokreviseur die vaak kreidlers doet. Ben zelf al eens bij de man geweest, mooie werkplaats. Weet heel goed wat hij doet. Wil je zijn Adres/tel. nummer. Stuur n pb'tje.

Groetjes

Frederik
Back to top Go down
evert-b




Post count : 2

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeThu Apr 08, 2010 12:45 pm

bedankt voor de tip maar ik heb al iemand gevonden voor het blokje .
Als de kreidler af is wil ik gerust wel eens een toerreke doen met jullie Wink
Back to top Go down
Maloud

Maloud


Location : Amstelveen
Kreidlers : Kreidler Florett RMC-S 1980
Post count : 8

even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeWed Nov 29, 2017 6:08 am

De Kreidlerdatabase is een onafhankelijk register van Kreidler informatie.

Als groot Kreidler liefhebber verzamel ik sinds 1997 alle framenummers en alle andere Kreidler informatie die ik kan vinden.
Inmiddels zijn er > 31.320 framenummers bekend.
Deze worden o.a. gebruikt om de framenummers, jaartallen etc. te controleren.
Maar ook om de geschiedenis van élke Kreidler vast te leggen.

Mag ik (ook) het framenummer van uw Kreidler even weten a.u.b. (en evt. het kenteken)

Als u ook Uw gewone email adres erbij zet stuur ik een mooi rapport (pdf) naar u toe als tegenprestatie.
Een rapport vol ‘wetenswaardigheden’ over uw Kreidler.
Natuurlijk mag u dan vermelden dat deze Kreidler bekend is in de Kreidlerdatabase, dit is voor Kreidler liefhebbers een pré.

Dat doe ik uit hobby oogpunt, dus GRATIS !
Vermeld wel even uw ‘gewone’ emailadres i.v.m. de pdf die erbij wordt verstuurd.!!!

'Kreidler ... 'Der kult soll am Leben bleiben'

Louis Dörr
www.kreidlerdatabase.nl - louis@kreidlerdatabase.nl
Back to top Go down
http://www.kreidlerdatabase.nl
Sponsored content





even voorstellen Empty
PostSubject: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime

Back to top Go down
 
even voorstellen
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Voorstellen
» Even voorstellen ...
» even voorstellen
» voorstellen
» effe voorstellen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The beginning... :: Introduce yourself here-
Jump to: