| Wat doe je behalve Kreidler rijden?? | |
|
|
Author | Message |
---|
3 Bak Hand
Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
| Subject: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Wed Nov 07, 2007 4:32 pm | |
| Aangezien we een selecte club zijn zou het wel tof zijn om wat over elkaar te leren kennen, wie weet zijn er nog wel gelijkende hobby's buiten het merk Kreidler.. Ikzelf zit nog op school.. Buiten al mijn oldtimers zijn mijn hobby's slagwerk, welke ik ook speel in een groep genaamd The Rambles ( www.therambles.be) Daarvoor was The Main hobby eigenlijk roeien, maar door een knieblessure heb ik dit jammer genoeg haast volledig moeten staken. En last but not Least The Girlfriend natuurlijk! | |
|
| |
mattias
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Wed Nov 07, 2007 5:12 pm | |
| Mijn hobby's: Gitaar spele, lopen, biochemie (in hoeverre dit als hobby beschouwd kan worde), soms roadie spelen van The Rambles ( www.therambles.be) :-D Mattias | |
|
| |
den willem
Location : Gent Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS ! Post count : 185
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Fri Nov 09, 2007 2:25 pm | |
| Mijn main hobby was tot voor kort eigenlijk ook roeien, maar sinds ik dit jaar aan de unief zit, is het studentenlevenmeer mijn ding geworden:p Voor de rest hou ik me nu ook meer bezig met de technische aspecten van de roeiclub (geluidsinstallatie, elektriciteit etc) Graag zou ik ook nog eens investeren in een motor, liefst een oldtimer Guzzi. Mocht ik mogen kiezen, een V7 sport. Hoewel de nieuwe Ducati Classics er ook niet mis uitzien...
Willem | |
|
| |
kaZeta Admin
Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Thu Nov 15, 2007 12:06 pm | |
| Mij hobbies zijn gamen en hardware modden en herstellen: vrijwel ELKE console volledig pimpen met oa overclock, regiovrij games/DVD, LCD, USB, custom cables en buttons etc. Ik zal es wat fotookes maken.
BTW, wie heeft er een Gamecube of Xbox? | |
|
| |
kaZeta Admin
Location : Antwerp Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2 Post count : 803
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Wed Jan 02, 2008 4:28 pm | |
| Mijn Xbox met 3 HD's (1TB momenteel), 166 IDE kabels (ipv 33), heatsink op de videochip, manuele dimmer op koeling, Xecuter 3 modchip, USB-poorten, LCD display. Mijn Panasonic Q (GameCube Deluxe) met GBA Player, 2 Wave Birds, BBA, Viper modchip en custom RGB Scart kabel omgebouwd van analoge cinch gecombineerd met digitale D-Link. Mijn tweede Xbox met 250 GB HD + PS2 met HDAdvance loader en 200 GB HD en BBA + Saturn met ingebouwde PCB met regioschakelaars en extra modchip. Mijn Japanse Dreamcast met modchip, resetbutton en overclock met schakelaar en blauwe led, hier geplaatst op een DriKara. | |
|
| |
3 Bak Hand
Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Sun Apr 27, 2008 5:54 pm | |
| Geraak je eigenlijk aan een vriendin met zo'n hobby? Ik kan me voorstellen dat ze vallen voor de kreidler maar dan afhaken in je apartement :-D [/u][/i][/b] | |
|
| |
kaZeta Admin
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Mon Apr 28, 2008 7:00 am | |
| muahahahah funny. Wel ja, ze vinden dat wreed interessant, ik zoek wel game chicks uit he. Of ik leer ze gamen, da's ook leuk. Maar zoals je zegt, er staat altijd wel een console of twee open te wachten op een herstelling of mod. En dan de Kreidler nu weer... so, no chicks for me atm | |
|
| |
kaZeta Admin
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Mon Oct 13, 2008 4:38 pm | |
| | |
|
| |
3 Bak Hand
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? Mon Oct 13, 2008 5:23 pm | |
| Zit in het zesde jaar en heb samen met drie vrienden een mini-onderneming opgericht. Heb een rs in aanbouw. Zet hem daarna hier ook wel te koop.
Mochten er geintereseerden zijn voor iets anders dan de rs laat gerust iets weten.
Gr | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Wat doe je behalve Kreidler rijden?? | |
| |
|
| |
| Wat doe je behalve Kreidler rijden?? | |
|