Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Eddy

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Eddy

Eddy

Kreidlers : Belgische LH 1970 plus LFC 1971 (meegebracht uit Duitsland)
Post count : 28

Eddy Empty
PostSubject: Eddy   Eddy Icon_minitimeSat Aug 06, 2011 9:49 pm

Veel heb ik niet te vertellen.
Ik ben bezig om een LH uit 1970 op te knappen.
De laatste keer dat ik nog eens het stuur van een brommer had vastgehad is meer dan 25 jaar geleden...
Als de Kreidler bekwaam is om er een foto van te maken zet ik hem hier wel op.

Groeten,

Eddy

Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Eddy Empty
PostSubject: Re: Eddy   Eddy Icon_minitimeSun Aug 07, 2011 6:44 am

Hoi Eddy,

veel succes met de opbouw en hopelijk tot binnenkort.

Tom
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
Eddy

Eddy

Eddy Empty
PostSubject: Re: Eddy   Eddy Icon_minitimeSat Aug 13, 2011 8:30 pm

Dank u voor de aanmoediging Tom,

Momenteel ben ik vooral bezig met het bijeenzoeken van de ontbrekende en de te vervangen onderdelen.
Ik heb hiervoor al meer kilometers gereden met de auto dan dat ik er ooit nog met dat brommertje ga rijden denk ik.
Voordeel is wel dat ik hiermee al heel wat sympatieke mensen heb leren kennen.

Vandaag heb ik de motorschilden geplamuurd en geschuurd. Morgen gaan ze in de grondverf.
Slijklappen en koplamp zullen ook moeten herschilderd worden, want de lak is daar te veel beschadigd, om het zo te laten. De lak van het frame is nog redelijk. Die hoop ik te kunnen bewaren.
Dit betekend wel dat de nieuwe lak zo goed mogelijk bij het originele vulkanrot zal moeten passen. Op internet staan er drie alternatieven voor Vulkanrot :

of : Bright red van hyundai
of : Ral 3000
of : Kazanrot van Volkswagen

Ik zal er één van de drie moeten gaan kiezen. Ik vraag mij af welke van de drie het best zal passen bij de originele kleur van het frame.

Groeten,

Eddy

Back to top Go down
Eddy

Eddy

Eddy Empty
PostSubject: Re: Eddy   Eddy Icon_minitimeSun Aug 28, 2011 6:24 pm

Mijn LH ligt uiteen ter restauratie, en het ziet er naar uit dat dit nog even gaat duren.
Van, Duitsland heb ik een LFC meegebracht. Deze vond ik te schoon om daar te laten staan. Van deze machine hoop ik later nog iets moois te maken. Maar eerst verder doen aan de LH.
Back to top Go down
Maloud

Maloud

Kreidlers : Kreidler Florett RMC-S 1980
Post count : 8

Eddy Empty
PostSubject: Re: Eddy   Eddy Icon_minitimeWed Nov 29, 2017 6:07 am

De Kreidlerdatabase is een onafhankelijk register van Kreidler informatie.

Als groot Kreidler liefhebber verzamel ik sinds 1997 alle framenummers en alle andere Kreidler informatie die ik kan vinden.
Inmiddels zijn er > 31.320 framenummers bekend.
Deze worden o.a. gebruikt om de framenummers, jaartallen etc. te controleren.
Maar ook om de geschiedenis van élke Kreidler vast te leggen.

Mag ik (ook) het framenummer van uw Kreidler even weten a.u.b. (en evt. het kenteken)

Als u ook Uw gewone email adres erbij zet stuur ik een mooi rapport (pdf) naar u toe als tegenprestatie.
Een rapport vol ‘wetenswaardigheden’ over uw Kreidler.
Natuurlijk mag u dan vermelden dat deze Kreidler bekend is in de Kreidlerdatabase, dit is voor Kreidler liefhebbers een pré.

Dat doe ik uit hobby oogpunt, dus GRATIS !
Vermeld wel even uw ‘gewone’ emailadres i.v.m. de pdf die erbij wordt verstuurd.!!!

'Kreidler ... 'Der kult soll am Leben bleiben'

Louis Dörr
www.kreidlerdatabase.nl - louis@kreidlerdatabase.nl
Back to top Go down
http://www.kreidlerdatabase.nl
Sponsored content

Eddy Empty
PostSubject: Re: Eddy   Eddy Icon_minitime

Back to top Go down

Eddy
Back to top 
Page 1 of 1