Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

voorstellen bram claes

Go down 
5 posters
AuthorMessage
bram

bram

Kreidlers : 1970 1973 1980
Post count : 53

voorstellen bram claes Empty
PostSubject: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeMon Sep 12, 2011 5:41 pm

hallo
ik ben bram en woon in bouwel (grobbendonk)
mijn hobby zijn kreidlers en motorcross
met motorcross ben ik moeten stoppen wegens blesure
ik heb in het bezit van 3 kreidlers
kreidler florett 1970
kreidler florett 1973
kreidler florett rmcs 1980

de kreidler van 1970 heb ik gekocht als wrak deze terug laten zandstralen op opspuiten dit kan je volgen op kreidler.nl kreidler florett k53,3 1970
grt bram
ik wou foto's bij zetten maar dit lukt niet de eerste 7 dagen dus even gedult
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeWed Sep 14, 2011 11:22 pm

Hoi Bram,

welkom op het forum! Mooie collectie die je daar hebt, ik ben benieuwd naar de foto's.
Persoonlijk zelf nog steed spijt dat ik mijn RMC-S heb verkocht ... Tot later Wink

Tom
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeSun Sep 25, 2011 4:44 pm

voorstellen bram claes Foto0149mk

voorstellen bram claes Samed

voorstellen bram claes Imag0008sf

Back to top Go down
Eddy

Eddy

Kreidlers : Belgische LH 1970 plus LFC 1971 (meegebracht uit Duitsland)
Post count : 28

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeSun Sep 25, 2011 6:05 pm

Dag Bram,

voor de buffeltank 1970 :

- ik zie vaste voetsteunen (geen trappers).
- ik zie motorkappen voor een luchtgekoelde motor (niet voor een rijwindgekoelde).

Lijkt mij dus een LF te zijn in plaats van een LH.
Vraagje : is dit een oorsponkelijk Belgische Kreidler, of een geïmporteerde uit Duitsland ?

Overigens : het ziet er mooi uit. Het eindresultaat beloofd schitterend te zullen zijn .
Laat de foto's maar komen.

Groeten,

Eddy
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeSun Sep 25, 2011 6:37 pm

ik zou het niet weten van waar hij afkomstig is hoe kan je dit teweten komen.
vandaag de 5bak er onder geplaatst deze wordt voor tourtochten te maken
Back to top Go down
Eddy

Eddy

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeThu Oct 06, 2011 10:16 pm

ik ben vooral curieus naar het verleden van uw kreidler, in verband met mijn interesse naar onze nationale kreidler-historie. Ik vraag mij af of er voor 1972 veel LF-en zijn geleverd bij ons, of vooral toch de LH-versies.

Als je zelf ook nieuwsgiering bent naar de afkomst van uw machine, dan kan Louis Dorr van Maloud u misschien verder helpen.

Overigens, hoe ver sta je ondertussen met je restauratieproject ?

Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeFri Oct 07, 2011 7:27 am

@ Eddy: Ik heb onlangs op Wieze een geforceerde handbak met kickstart verkocht, een LH in die setup bestaat dus. Een LF is niets meer dan een omgebouwde LH, in België niet met pedalen bij mijn weten. Ik had ook een LH-blokje met gewone Breitwand en pedalen, en deze heb ik zelf uit NL meegebracht.

@ Bram: check het framenummer: als er net ernaast (rechts of erboven een ander nummer is bijgeslagen, dan kan je er van uitgaan dat het een NL frame is (persoonlijk nog NOOIT tegengekomen in België. Later hebben ze blijkbaar stickers gebruikt om een NL goedkeuring te geven. De RMC is een NL, da's duidelijk Wink
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeSat Oct 08, 2011 2:03 pm

ja het is een nl ik kan aleen niet lezen wat er op staad.
waar kan ik terug papieren aan vragen voor mijn rmc grt bram
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeSat Oct 08, 2011 3:12 pm

RMC bromfiets? Stuur even een PB met je typenummer, ik heb nog enkele originele Belgische bromfietsdocumenten. Met een beetje geluk is het jouw type.
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Nov 01, 2011 6:22 pm

hallo
dit weekend een nieuw speeltje gekocht
voorstellen bram claes Imag0026ws

van 1662
Back to top Go down
Wimbo

Post count : 17

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Nov 08, 2011 4:07 pm

eitankjes..... niet mijn ding :p
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeWed Nov 16, 2011 8:16 pm

alles even buiten geplaats voor te kuisen voorstellen bram claes Pb120093

in december wordt ik geopereerd aan mijn schouder wegen zware val bij motorcross na revalidatie begint de bouw aan mijn eigen garage
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeThu Nov 17, 2011 7:37 am

Mooi mooi. Wil je zeggen dat alles bij de buren staat, of dat je een garage specifiek voor de Kreidjes aanbouwt? Razz
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeThu Nov 17, 2011 3:51 pm

nu staan de kreidlers overal in thuinhuis in onze garage bij mijn bompa
de nieuwe garage wordt specifiek voor de kreidlers en andere projecten waar ik aan werk
bv elektra voor deutz tractoren
Back to top Go down
Eddy

Eddy

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Nov 22, 2011 6:48 pm

succes met de schouderoperatie, en voorspoedig herstel !
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Dec 13, 2011 9:47 am

hallo
de operatie aan mijn schouder is goed verlopen
heeft wel 4 uur gedruurt
3 bouten geplaatst maar ze hebben opgemerkt dat er stukjes bod ondbreken
nu 3 maand revalidatie en dan kan ik beginne aan de garage se eindelijk
bedankt voor de steun
grt bram
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Dec 13, 2011 10:31 am

Hopelijk heb je geen M-stuurtje Wink
Sterkte en tot binnenkort.
Misschien kom ik je spullen wel eens brengen.
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Dec 13, 2011 1:28 pm

m stuurtje heb ik ni
maar ik mag 3 maand niets op heffen dus ja dan gaat het niet lukke e als ze op hun staander staan haha
grt bram
Back to top Go down
bram

bram

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeTue Dec 20, 2011 12:02 pm

vandaag bestelling binne gekregen van datona motorheftafel en zandstraal set
aleen spijtig ik krijg niets uitgepakt met men schouder
grt bram foto's volgen
Back to top Go down
Maloud

Maloud

Kreidlers : Kreidler Florett RMC-S 1980
Post count : 8

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitimeWed Nov 29, 2017 6:06 am

De Kreidlerdatabase is een onafhankelijk register van Kreidler informatie.

Als groot Kreidler liefhebber verzamel ik sinds 1997 alle framenummers en alle andere Kreidler informatie die ik kan vinden.
Inmiddels zijn er > 31.320 framenummers bekend.
Deze worden o.a. gebruikt om de framenummers, jaartallen etc. te controleren.
Maar ook om de geschiedenis van élke Kreidler vast te leggen.

Mag ik (ook) het framenummer van uw Kreidler even weten a.u.b. (en evt. het kenteken)

Als u ook Uw gewone email adres erbij zet stuur ik een mooi rapport (pdf) naar u toe als tegenprestatie.
Een rapport vol ‘wetenswaardigheden’ over uw Kreidler.
Natuurlijk mag u dan vermelden dat deze Kreidler bekend is in de Kreidlerdatabase, dit is voor Kreidler liefhebbers een pré.

Dat doe ik uit hobby oogpunt, dus GRATIS !
Vermeld wel even uw ‘gewone’ emailadres i.v.m. de pdf die erbij wordt verstuurd.!!!

'Kreidler ... 'Der kult soll am Leben bleiben'

Louis Dörr
www.kreidlerdatabase.nl - louis@kreidlerdatabase.nl
Back to top Go down
http://www.kreidlerdatabase.nl
Sponsored content

PostSubject: Re: voorstellen bram claes   voorstellen bram claes Icon_minitime

Back to top Go down

voorstellen bram claes
Back to top 
Page 1 of 1