Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ik ga zeker proberen erheen te gaan... Als er iemand interesse heeft om te racen of te gaan kijken, post dan even hier aub.
Last edited by kaZeta on Tue Mar 20, 2012 1:23 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : Titel veranderd van "Racen met de Kreidler op circuit Mettet!" naar huidige)
Nogmaals: ik ga echt wel proberen te gaan. Misschien heeft dit wel potentieel een leuke zomerrit te worden! Het vertrek naar de Ardennen zal waarschijnlijk HEEL vroeg in de ochtend plaatsvinden... vermits je niets wil missen van de feitelijke races.
Subject: Re: "Back on Track" Mettet (29 juni 2012) Tue Dec 20, 2011 2:00 pm
Ik heb al even met Emilio gePB'd. Er kan nog steeds worden ingeschreven (wss to maart ofzo), maar moet wel met hem worden afgesproken. YveRs leek me wel geïnteresseerd om op't circuit zelf te gaan rijden...
Subject: Re: "Back on Track" Mettet (29 juni 2012) Thu Mar 29, 2012 3:15 pm
Voor de geïnteresseerden die een rit naar daar willen maken op 29/06/2012: De afstand vanuit Antwerpen naar Mettet bedraagt +/- 135 km (Mappy Link)
Adres: Rue de Saint-Donat 6 5640 Mettet
Gegevens voor de rit van vrijdag: - verzamelen: om 7u30 's ochtends - vertrek: tegen 8 uur - plaats: Ossenmarkt, Antwerpen centrum (studentenbuurt) - geschatte aankomst: 9u30 à 10u00 - bij oponthoud: 0479/561.450 (Tom)
Interesse? Stuur dan een mail naar info at kreidler dot be met als onderwerp 'METTET', of reageer hier.