Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Verzekeringsadressen

Go down 
3 posters
AuthorMessage
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeWed Dec 21, 2011 2:11 pm

Persoonlijk ben ik verzekerd bij Ledoux & Mortelmans, daar ben ik zeer tevreden van, ze hebben me al eens dik uit de penarie geholpen toen er een rechtzaak boven mijn hoofd hing ivm gerechtelijk misverstand mbt verkeerde documenten.
Door een capabel rechtspersoon (via derden) werd alles kwijtgescholden.

Daarvoor was ik bij KBC aangesloten (tot mijn 20 ofzo), maar toen ik m'n eerste echte moto aanschafte, heb ik aangeklopt bij L&D op aanraden van YveRs.
KBC is in ieder geval pakken duurder, die gaan mij nooit meer zien.

Ledoux & Mortelmans
Herentalsebaan 51
2100 Deurne
http://www.ld-m.be/


Richtprijzen:
Bromfiets en motorfiets 50cc zijn zelfde prijs +/- € 155 dacht ik.


- Onlangs ben ik ook wezen horen bij Van Looveren Verzekeringen mbt de MT: daar was bv een enkele verzekering iets van een € 500.
Bij L&M betaal ik nu slechts € 360 all-in, en als ik daarbij een autoverzekering zou nemen, zakt de motoverzekering tot € 200 all-in.

- Op de beurs te Wieze had ik ook via iemand vernomen van BFOV Marsh, naar 't schijnt zouden die ook héél goede prijzen hebben voor voertuigen.
Na een kijkje te hebben genomen op hun site ( http://www.fbva.be/index.php/nl ), bleek dat je sowieso bij een officiële club als lid geregistreerd moest staan, EN dat je voertuig enkel als tweede (niet-dagelijks) voertuig mocht gebruikt worden...
Dit is wederom bij L&M niet het geval...

- Laatste beurs te Leuven zat er een man met een standje voor motorfietsverzekeringen met een prijs van slechts € 35!! Ik zal toch eens moeten checken wie dat juist is...

Welk verzekeringskantoor gebruik jij?
Ben je er tevreden over enbetaal je veel of weinig?

Alle prijzen vermeld zijn onderworpen aan verschillende factoren en dienen enkel als referenties te worden gebruikt.
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
bram

bram


Location : bouwel
Kreidlers : 1970 1973 1980
Post count : 53

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeWed Dec 21, 2011 5:45 pm

ik ga waarschijnlijk bij de bfov
ik ben lid bij een oldtimerclub van trokdetoren en via hun kan ik mijn brommers verzekeren
de prijs vind ik zeker mooi
Back to top Go down
kaZeta
Admin
kaZeta


Location : Antwerp
Kreidlers : 1973 RS-R 60 Special + 1969 TM 60 Custom + 1974 SOBW-Racer + 1981 RMC Caféracer + 1973 MP3x2
Post count : 803

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeWed Dec 21, 2011 6:37 pm

Je tractor is je dagelijks voertuig? Razz
Back to top Go down
http://www.kreidler.be
bram

bram


Location : bouwel
Kreidlers : 1970 1973 1980
Post count : 53

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeWed Dec 21, 2011 8:12 pm

nee deze gebruik ik ook om naar oldtimerbeurzen te rijden mooi hoor
oude traktor remorq achter met 3 kreidler op en hub we zijn weg
Back to top Go down
pirrebmw

pirrebmw


Location : stabroek
Kreidlers : kreidler rmc
Post count : 19

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeThu Dec 22, 2011 12:02 pm

hey

Ik ben verzekerd bij CALLENS Verzekeringen hier bij ons in Stabroek.
-Bromfietsverzekering was 178€.
-Nu de kreidler moto is kost het maar 144€.

Had ook gaan horen bij ING waar ik met 2 wagens verzekerd ben, maar daar wilden ze mij niet verzekeren, wij verzekeren pas vanaf 125cc was hun antwoord.
Back to top Go down
pirrebmw

pirrebmw


Location : stabroek
Kreidlers : kreidler rmc
Post count : 19

Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitimeFri Dec 30, 2011 5:49 pm

pirrebmw wrote:
hey

Ik ben verzekerd bij CALLENS Verzekeringen hier bij ons in Stabroek.
-Bromfietsverzekering was 178€.
-Nu de kreidler moto is kost het maar 144€.

Had ook gaan horen bij ING waar ik met 2 wagens verzekerd ben, maar daar wilden ze mij niet verzekeren, wij verzekeren pas vanaf 125cc was hun antwoord.


callens verzekering is eigenlijk van de ALLIANZ groep
Back to top Go down
Sponsored content





Verzekeringsadressen Empty
PostSubject: Re: Verzekeringsadressen   Verzekeringsadressen Icon_minitime

Back to top Go down
 
Verzekeringsadressen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Paperwork & Bureaucracy :: Tips & Links-
Jump to: