3 Bak Hand
Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
| Subject: Kreidler Rs van kort naar lang zadel Mon Nov 26, 2007 2:05 pm | |
| Deze zomer kocht in een tweede Kreidler, Een Rs uit 69. Het is een zwitser en was in originele mooi behouden staat. Alhoewel origineel...Er zit een smalle tank op en de kettingkast is in het zwart en niet in de framekleur...voor de rest alles ori. Ik besloot wel om er wat aan te veranderen. Eerst veranderde ik de kunstofspiegel voor een chrome en dan haalde ik het beenschild eraf, iets sportiever . Volgend project was een lang zadel, vind ik persoonlijk mooier. Het zadel is nieuw overtrokken met nieuwe mousse en zit zalig. Het gereedschapsbakje is eentje van john bos en het rekje had ik nog liggen. Het oude zadel hou ik wel bij, kwestie van alle originele spullen te hebben liggen. | |
|
3 Bak Hand
Location : Westrode Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68 Post count : 186
| Subject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel Mon Nov 26, 2007 2:07 pm | |
| [/img] | |
|
3 Bak Hand
| Subject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel Mon Nov 26, 2007 2:09 pm | |
| En zo zag hij eruit toen ik hem kocht... | |
|
den willem
Location : Gent Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS ! Post count : 185
| Subject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel Mon Nov 26, 2007 5:44 pm | |
| mooier met die kleine aanpassingen!;o) | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel | |
| |
|