Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
BAKA! WebsiteBAKA! Website  FacebookFacebook  HomeHome  Forum PortalForum Portal  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Kreidler Rs van kort naar lang zadel

Go down 
2 posters
AuthorMessage
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Empty
PostSubject: Kreidler Rs van kort naar lang zadel   Kreidler Rs van kort naar lang zadel Icon_minitimeMon Nov 26, 2007 2:05 pm

Deze zomer kocht in een tweede Kreidler, Een Rs uit 69. Het is een zwitser en was in originele mooi behouden staat. Alhoewel origineel...Er zit een smalle tank op en de kettingkast is in het zwart en niet in de framekleur...voor de rest alles ori. Ik besloot wel om er wat aan te veranderen. Eerst veranderde ik de kunstofspiegel voor een chrome en dan haalde ik het beenschild eraf, iets sportiever Laughing .
Volgend project was een lang zadel, vind ik persoonlijk mooier. Het zadel is nieuw overtrokken met nieuwe mousse en zit zalig. Het gereedschapsbakje is eentje van john bos en het rekje had ik nog liggen. Het oude zadel hou ik wel bij, kwestie van alle originele spullen te hebben liggen. Wink

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Pas_0010

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Pas_0011
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Empty
PostSubject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel   Kreidler Rs van kort naar lang zadel Icon_minitimeMon Nov 26, 2007 2:07 pm

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Pas_0012[/img]
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
3 Bak Hand

3 Bak Hand


Location : Westrode
Kreidlers : Kreidler Florett Rs 69, Kreidler Florett Lh 68
Post count : 186

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Empty
PostSubject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel   Kreidler Rs van kort naar lang zadel Icon_minitimeMon Nov 26, 2007 2:09 pm

En zo zag hij eruit toen ik hem kocht...

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Pict0410
Back to top Go down
http://www.deepvalleymotors.be
den willem

den willem


Location : Gent
Kreidlers : 1 Gele 1975 Belgische RS !
Post count : 185

Kreidler Rs van kort naar lang zadel Empty
PostSubject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel   Kreidler Rs van kort naar lang zadel Icon_minitimeMon Nov 26, 2007 5:44 pm

mooier met die kleine aanpassingen!;o)
Back to top Go down
Sponsored content





Kreidler Rs van kort naar lang zadel Empty
PostSubject: Re: Kreidler Rs van kort naar lang zadel   Kreidler Rs van kort naar lang zadel Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kreidler Rs van kort naar lang zadel
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» eitank zadel
» Zadel met kontje
» Zadel RS *VERKOCHT*
» orgineel nieuw zadel.
» Zadel MP3 Denfeld (2 stuks)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Restoring :: Restoration reports-
Jump to: