Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Please take your time to log in as to have access to all threads. Be so kind as to read the 'General Forum Rules' thread first before posting anything on the forum.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Samenkomst: Antwerpen, in Motocafé Burning Plague rond 13.00 u. (Oude Koornmarkt 73, 2000 Antwerpen) Vertrek ergens tegen 14.00 voor de rit door Antwerpen centrum.
Richting: 1 Van Antwerpen naar Lillo (afstand: +/- 18 km, langs Scheldelaan)
Pitstop voor drank in centrum Lillo
2 Van Lillo richting BASF naar Ossendrecht (NL) (afstand: +/- 18 km)
Pitstop voor eten & drank aan frituur met terras in Ossendrecht
3 Ossendrecht/Putte/Kapellen/Merksem/Antwerpen (afstand: +/- 29 km)
Aankomst: Antwerpen, Motocafé Burning Plague. Geschatte aankomst ten laatste tegen 18.00 uur.
Van daar kan er nog steeds een activiteit worden gepland...
Bij problemen of tijdelijk oponthoud voor de samenkomst: Bel 0479/561.450 Tom
Als je iemand weet die paraat kan staan als eventuele veegwagen, laat dan hier maar weten.
Last edited by kaZeta on Sun Aug 26, 2012 9:11 pm; edited 2 times in total
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Fri Jul 20, 2012 6:49 am
Spijtig, ik moet werken die dag met de late. Is een mooi tripje en goed gekend, is dicht in mijn buurt. Sommige stukken rij ik ook met de kreidler als ik ermee ga werken.
Mss nog een waterkansje dat ik nog verlof kan pakken.
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Fri Jul 20, 2012 7:24 am
Kan zijn dat er in het laat ook nog een ritje wordt gereden, zou wel leuk zijn als het kurkdroog blijft die dag en alles er uitziet zoals op de foto van de flyer
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Sun Aug 26, 2012 4:47 pm
ik heb mijne ook juist nieuw olie gegeven en zo dus die staat ook start klaar kan je mis vertellen wat de route is er zijn mensen die foto's willen komen maken
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Sat Sep 01, 2012 7:12 am
OK, volgende keer dan
fons
Location : nijlen Kreidlers : 1 LK 600. 80 CC 1 kreidler rs Post count : 3
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Sat Sep 01, 2012 9:02 pm
Hoi , plezante dag geweest tog een 120 km gereden vandaag van Nijlen naar Antwerpen + tour en dan terug Antwerpen Nijlen , TOM laat maar iets weten voor volgende rondrit sluukes bye
perogato
Post count : 3
Subject: Re: Antwerpen, 1 september 2012 Mon Sep 03, 2012 9:05 am
Merci voor een fijne rit! En mijn excuses voor het 50 km/u-oponthoud ...